top of page

Maid Čorbić: Ljubav nije dug (pesma)

https://www.freepik.com/free-photo/shape-philosophy-unfocused-poetry-dedication_1145713.htm#page=2&query=love&position=26&from_view=keyword&track=sph
Illustracija: Freepik


LJUBAV NIJE DUG


Tišina nesalomljiva kida sve oko mene

I dalje tmurno nebo dozivam

Dođi, uzmi me konacno! U ruke tvoje

Ja zauvijek ti padam i pripadam

Ljubav je ono sto meni treba sada

A izvor svjetlosti je samo iskra malena

Spremna da daje ka meni ljubav

Onda kada me se to najmanje tiče

Ljubav nije dug, barem ljudi su to rekli

Jer usprkos svemu i dalje vjerujem

Da vjera i nada je potrebna samo

Da ovaj svijet bude tako sretno mjesto

Moja ljubav samo ka tebi pripada

I ne mislim nista loše, samo paznju

Da neko konacno mi je pruzi

Jer mi je to neophodno barem sada

I kada sjetim se da ljubav je dug

Udarim kontraefekt i kazem sebi samo

Da vrijeme sve ce da pokaže

Ljubav nikada nije bila nikome dug!


17 views0 comments
bottom of page